L’exentrenador de bàsquet del Centre Catòlic acusat de quatre agressions sexuals a dues jugadores menors d’edat ha reconegut relacions íntimes amb les noies però ha insistit que van ser consentides i que no les entenia com un delicte, si no com relacions de parella.
Segons publica el diari El País, també ha admès que, abans dels fets amb les menors denunciants, havia mantingut una relació de parella amb una altra nena del club, de 15 anys.
El judici va començar aquest dijous a l’Audiència de Barcelona i després de la declaració de l’acusat i de dues de les víctimes, ha quedat ajornat fins el 9 d’abril a petició de l’advocat de la defensa per introduir nous testimonis, en aquest cas per avaluar l’estat psicològic de l’acusat.
La Fiscalia li demana una pena de presó de 43 anys i mig per aquests abusos, comesos a unes nenes que en aquell moment tenien 14 i 15 anys. Els fets investigats se situarien sobre el 2018, quan l’acusat, que llavors tenia 20 anys, era el responsable de l’equip femení infantil del Centre Catòlic.
En el primer dia del judici, les víctimes han declarat a porta tancada i sense contacte visual amb l’acusat. També ha declarat en qualitat de testimoni una altra noia a qui havia entrenat l’acusat i ha explicat una història similar.