Nou lideratge política la primera potència mundial amb la presidència de Donald Trump, la tensió que puja i baixa entre els Estats Units i la Xina, escenaris canviants, la guerra entre Israel i Palestina, guerres comercials i tecnològiques o el fenomen migratori són alguns dels temes candents que no tenen una solució que s’albiri positiva i a curt termini.
L’Espai de Reflexió ha convocat per dilluns,17 de febrer, a les 18,30 hores, al local de l’entitat al carrer Josep Maria de Sagarra, 29, a tothom que estigui interessat en l’evolució política, econòmica i social d’aquest 2025.

La investigadora sènior del CIDOB i coordinadora de recerca Anna Ayuso parlarà sobre: “El món l’any 2025: Deu temes que marcaran l’agenda internacional”. Un repàs mundial a situacions geoestratègiques que marcaran indefectiblement el camí que ens tocarà seguir als més de 8.000 milions de persones que habitem el planeta.
El CIDOB, centre de recerca en relacions internacionals
El CIDOB basant-se en criteris d’excel·lència i rellevància, vol analitzar les qüestions que afecten les dinàmiques polítiques, socials i la governança des de l’àmbit internacional al local. També promou la innovació pel que fa a l’anàlisi de la política global, amb la intenció de transcendir les estructures clàssiques de les relacions internacionals tenint en compte l’impacte creixent dels aspectes globals en les realitats locals.