Diversió, esport i valors s’han reunit a la festa de final de curs de la sisena temporada de l’escola de futbol sala SL11. Més d’un centenar de nens que formen part de l’entitat creada per l’entrenador hospitalenc Sergio Lamaña han dit adeu a la temporada amb una gran celebració.
Per al míster i director de l’escola, més enllà dels resultats aconseguits durant la temporada, el més important és educar amb l’esport: “Ensenyem que s’ha de guanyar, però no val tot. Tots han de participar; als partits tothom juga dos quarts. Intentem que tinguin una actitud positiva cap al joc”, destaca Lamaña. A més, considera que és essencial inculcar el “respecte als entrenadors, companys, instal·lacions, àrbitres i tot el relacionat amb el futbol”.

Els infants han pogut gaudir de proves de punteria, castells inflables i curses d’obstacles. Ha estat el dia gran per passar-ho d’allò més bé i reunir-se amb els amics de tot el curs: “Tots ens ho passem molt bé i disfrutem molt amb aquesta festa”, explica el Mario, jugador del SL11.
La seva companya, l’Ingrid, té clar que és el millor de tota la temporada: “El que més m’ha agradat és jugar partits, he fet amics i he conegut a gent”, destaca.
Amb la festa final del SL11 queda clar que l’escola continua creixent després que comencés el 2019 amb només 12 inscrits. Enguany han participat 120 joves, una vintena més que l’any passat.