El Centre Cultural La Bòbila acull el dissabte 21 de dissabte a les 20 hores el ‘Pepitillas Power Show’, un cabaret feminista, irreverent, descarat i necessari. Un espectacle creat per dones, amb humor, crítica i molta actitud. El show té com a objectiu reivindicar la figura de la dona clown i la seva mirada pròpia sobre el món.

Cada deu minuts, una pallassa diferent prendrà l’escenari per “liar-la parda”, en paraules de les protagonistes. Entre elles, personatges com Momo, Conxita Català i Patri Arcadas, barrejaran clown, monòleg, gest i paraula amb una una mirada lliure i desacomplexada.

Núria Clotet, que interpreta Patri Arcadas, explica que han “canalitzat un espectacle molt especial de feminisme”. “Quan dius feminisme, penses quina mandra, però és que s’ha d’anar cap aquí”, assegura.

Per la seva banda, Montserrat Gil, que dona vida a Momo, reivindica la presència de les pallasses als escenaris: “N’hi ha moltes, però no estan prou valorades. Tampoc tenim tanta visibilitat, tampoc se’ns veu tant. Hem de fer molt de soroll i per això ens reunim totes juntes”.

Humor des del dolor

Patri Arcadas també defensa la profunditat de l’humor clown femení: “La visió de la pallassa encara està vista com si fos un humor pla i superficial, i l’humor de la pallassa ve del nostre trauma, drama i dolor. El que fem és transmutar el dolor en humor. No el tapem amb una tirita perquè surti la infecció. El transmutem”.

Gisela Puntí, que interpreta Conxita Català, promet una experiència transformadora: “Asseguro que passarà una cosa: que entrareu al Centre Cultural La Bòbila dissabte a les vuit del vespre d’una manera i en sortireu d’una altra. I serà per millor, això segur”.

A més, també fa una crida als homes perquè s’hi sumin, amb el seu to irònic i provocador: “Jo estic soltera i després m’agrada poder-la fer xalar. M’agrada anar elegant i bé, però soc oberta de mires i estic oberta a tot el que s’hagi de fer”.

El Pepitillas Power Show celebra el cos, la veu i l’imaginari femení des de l’humor, la ironia i la complicitat col·lectiva. No és una lliçó ni un pamflet, sinó una festa escènica on l’empoderament passa pel riure, pel plaer compartit i per ocupar l’escenari sense demanar permís. Un espai on la comicitat és arma, el desig és motor i el públic, còmplice. Es poden comprar les entrades per a l’espectacle fent clic aquí.