El millor Mobile World Congress de la història i també l’espai Village L’H Experience més concurregut dels celebrats fins ara. La zona lúdica, cultural, gastronòmica i d’experimentació tecnològica que l’Ajuntament ha habilitat novament coincidint amb el MWC a l’entorn de la plaça Europa ha estat tot un èxit de públic. En total hi han passat en aquesta edició 14.600 persones, entre visitants del Mobile i ciutadania en general. Representen un 5,5% d’assistents més que el 2023.

El balanç de les activitats desenvolupades és 420 persones registrades en els tallers formatius per a grans i joves de l’espai Chrysalis Lab; 12.422 tapes venudes en els ‘xiringuitos’ gastronòmics i 2.114 usuaris de les experiències immersives que s’hi oferien, un 77% més que els registrats el 2023.

El Village 2024 s’ha configurat com un espai obert a tothom per donar a conèixer el projecte L’Hospitalet 6.0, basat en la innovació i la transformació digital. Al mateix temps, també ha ofert una variada oferta de cultura i gastronomia, gràcies a la participació de l’Ajuntament, l’Associació de Gastronomia i Turisme de L’Hospitalet i el Baix Llobregat i diversos actors socials, culturals i gastronòmics de la ciutat.

El lema del 2024: #MetamorphosisLH

Enguany, el fil conductor del Village ha estat la papallona, la qual representa la transformació digital de L’Hospitalet. La metamorfosi de la papallona és un procés que implica un canvi radical en la forma, l’estructura i la funció. De la mateixa manera, la transformació digital de L’Hospitalet 6.0 és un projecte que busca adaptar la ciutat a les noves realitats i oportunitats de la societat digital. En aquest sentit, els diferents estadis de la mutació de la papallona han inspirat els espais formatius i lúdics del recinte a la plaça d’Europa, amb el lema #MetamorphosisLH.

El Village L’H Experience 2024 va obrir portes el cap de semana previ a l’obertura de portes del MWC i va tancar el mateix dia que el saló.

Entrevista de L’Informatiu de TV de l’Hospitalet

A l’Entrevista de l’Informatiu hem parlat amb l’Oscar Teruelo, president de l’Associació Gastronomia i Turisme del Baix Llobregat que ha indicat com “aquesta edició ha estat la millor. Ha vingut molta gent de L’Hospitalet i del voltant i ha anat molt bé amb una munió d’assistents i periodistes que n’han gaudit. A la nit era un públic més d’oci i ens felicitem pel rècord de tapes, amb 12,422 que s’han venut”.

Teruelo ha recordat que “són ja deu edicions i cada vegada amb una idea nova, com ara la #MetamorphosisLH. Els restauradors, les activitats, hi ha molta empenta i es volien lluir i hi ho han aconseguit. El Mobile és un aparador per donar-se a conèixer. A través de xarxes s’arriba a milers de persones. Cal fer una gran proposta perquè és la millor campanya de comunicació que es pot fer”.