L’Escola Pau Vila estrena un mural que han realitzat durant aquest trimestre els alumnes de tercer i quart de primària amb la col•laboració de l’artista Nevenka Pavic i que té com a protagonista la música. 

Alumnes de tercer i quart de primària de l’Escola Pau Vila, de la Florida, han inaugurat avui el mural que l’artista Nevenka Pavic, ha realitzat amb ells. Durant tres mesos han treballat la ceràmica en diferents sessions per poder elaborar les peces que formen d’aquest mural col•laboratiu.

Nevenka Pavic, ha assenyalat que “ha estat molt bonic poder treballar amb els nens i nenes, han estat molt receptius i creatius, a més han gaudit molt. Són materials amb els que tenen relació, com el fang per exemple. A més el trencadís el coneixen però no l’havien fet mai i pensaven que era molt difícil. Ha estat molt bonic perquè els ha agradat molt poder treballar i col•laborar en la realització del mural”

En el mural hi col.laboren també ‘Mujeres Brillantes’, un taller de manualitats que forma part de l’AVV del districte IV. Elles han volgut participar en aquest mural amb els nens realitzant algunes de les peces que hi formen part d’aquest, concretament les flors de l’arc que envolta la porta de l’escola.

Maite de la Concha, presidenta de l’AVV del districte IV, ha destacat que “sempre és molt bonic i molt interessant poder fer activitats intergeneracionals, reforça vincles i es produeix una estima entre nosaltres molt especial”.

L’escola Pau Vila forma part de la xarxa dels centres que fan tàndem amb l’EMMCA. A més en la seva façana hi ha un mural relacionat amb aquest art i per això l’artista Nevenka, juntament amb els nens van decidir que la decoració del nou mural fos un homenatge a la música.