Fins al 30 de juliol, les persones interessades es poden inscriure en el procés de selecció de 71 noves places de treball. La convocatòria ofereix contractes amb una durada de 12 mesos per a llocs de treball d’ordenança, tècnic auxiliar, peó cívic i peó d’ofici.

Per poder participar en la convocatòria s’ha d’estar en situació d’atur i inscrites com a demandats d’ocupació, i haver rebut una carta per part de les oficines de treball de L’Hospitalet. D’altra banda, l’acció s’adreça als següents perfils:

  • Aturats de llarga durada sense prestació per desocupació.
  • Persones que perceben la renda garantida de la ciutadania.
  • Dones en situació d’atur i dones en situació de violència masclista.
  • Persones més grans de 52 anys que estiguin en situació d’atur.
  • Persones trans i no binàries en situació d’atur.

Per formalitzar la demanda d’ocupació, cal formalitzar la inscripció a la Seu Electrònica de l’Ajuntament o als registres oficials de la ciutat: Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) i regidories de districte.

L’acció s’emmarca en el Programa Treball i Formació, dins les iniciatives de Foment de l’Ocupació que permeten que les persones en situació d’atur agafin experiència laboral en un entorn real de treball. Es desenvolupa a través d’una subvenció del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) i d’una aportació municipal.