La Fundació La Vinya ha començat els actes de celebració del seu 25è aniversari. La parròquia de la Mare de Déu de Bellvitge ha estat l’escenari on conjuntament amb la Comunitat Cristiana Sant Pere Claver, i el seu cor de gòspel, han ofert un concert d’homenatge a l’entitat.
La Fundació vol agrair la feina feta pels voluntaris en aquest quart de segle d’acompanyament i transformació social al barris de Bellvitge i Gornal. “Sense la seva feina no serien possibles totes les accions que fem al barri, amb les que calculem que hem pogut ajudar prop de 45.000 persones durant aquestes dues dècades” explica la seva directora Maria Labèrnia.
Des de Gòspel Clot no van dubtar a sumar-se a la festa. Lourdes Joseph, membre del cor, comenta que “tots els concerts que fem són altruistes, i ens agrada posar la veu en projectes que també tenen aquesta empenta i vitalitat”.
Al llarg del curs, la fundació anirà duent a terme altres activitats, com la tradicional rifa de Nadal, per commemorar l’aniversari i continuar ajudant a la comunitat.