El pròxim dissabte 7 de febrer, la Sala Salamandra serà l’escenari d’una nova edició de RockpelsXuklis, un concert solidari que combina música i compromís social. L’esdeveniment reunirà dues reconegudes bandes tribut: The Beatboys, que versiona els grans éxits musicals dels Beatles, i ABBA Gold Tour, que interpretarà les cançons més emblemàtics del mític quartet suec ABBA.

El concert començarà a les 19.30 hores i s’allargarà fins aproximadament les 22 hores, oferint al públic una vetllada dedicada als himnes del pop i el rock internacional. Les entrades tenen un preu de 15 euros en venda anticipada i 18 euros a taquilla, i tot el recaptat anirà destinat íntegrament a l’AFANOC (Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya).

RockpelsXuklis és una campanya que neix amb l’objectiu de donar suport a iniciatives musicals solidàries i, alhora, visibilitzar la realitat dels joves amb càncer des d’espais que els són propers, com és el món de la música. A través d’accions com aquest concert, es busca contribuir al benestar de les famílies i sensibilitzar la ciutadania.

Aquesta és una cita que se celebra any rere any a la Salamandra, de fet, l’any 2023 des de l’Associació van explicar en què consiteix aquest concert i tot el que desenvolupa AFANOC:

No és l’únic esdeveniment musical que organitza l’AFANOC, ja que té presència arreu del territori català, amb seus a Barcelona, Lleida, Tarragona i Girona. Amb aquestes propostes musicals i solidària, convida el públic a gaudir d’una nit de clàssics mentre col·labora amb una causa social de gran importància.