La ministra d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions, Elma Saiz, ha visitat aquest migdia el Centre Municipal de Formació i El Repartidor Escola Restaurant per conèixer de primera mà la tasca que desenvolupa aquest projecte educatiu i d’inclusió social.
Durant la visita, la ministra ha estat acompanyada per l’alcalde, David Quirós, així com per les conselleres de Drets Socials i Inclusió, Mònica Martínez, i d’Igualtat i Feminismes, Eva Menor. La comitiva institucional s’ha interessat pel model d’escola de segona oportunitat que impulsa la Fundació El Llindar i que, des de fa una dècada, ofereix noves oportunitats formatives i laborals a joves en situació de vulnerabilitat.


El Repartidor Escola Restaurant està adreçada a joves que no estudien o que no disposen d’estudis secundaris postobligatoris. El centre els proporciona acompanyament, itineraris formatius adaptats a les seves necessitats i la inserció al mercat laboral. Durant el primer curs, l’alumnat es forma en les especialitats de cuina i sala, mentre que en el segon any pot escollir l’itinerari que millor s’ajusta als seus interessos i aptituds. Un dels punts forts del projecte és que els coneixements adquirits es posen en pràctica al mateix restaurant escola, amb l’objectiu d’adquirir experiència en un entorn professional.