La Unitat Especial d’Intervenció de la Guàrdia Urbana ha realitzat durant la nit del 17 d’agost una nova inspecció programada en un establiment del barri de Sant Josep, en el marc del Pla Nautilus, el dispositiu municipal de control d’activitats i establiments de L’Hospitalet.

Durant la intervenció, els agents han detectat diverses irregularitats a l’interior del local, entre les quals el consum de xixa, el consum de substàncies estupefaents i la pràctica de jocs amb diners en efectiu.

Els fets han quedat recollits en l’acta d’inspecció i comportaran l’inici dels procediments sancionadors corresponents, que seran tramitats pels departaments municipals i els organismes competents.

El Pla Nautilus, que estableix un control continuat dels establiments de la ciutat i permet actuar davant conductes que poden afectar la seguretat i la convivència als barris, no s’atura durant l’estiu, de fet, són diversos els locals on s’han detectat irregularitats. Aquestes es documenten i es traslladen als organismes responsables perquè es puguin activar els mecanismes administratius corresponents.