La Fundació La Vinya, que atén persones en situació de vulnerabilitat als barris de Bellvitge i el Gornal, ha engegat la seva campanya de Nadal. L’objectiu és teixir una xarxa de suport perquè cap veïna del districte senti la soledat o la manca de recursos durant les festes nadalenques.

Per aconseguir-ho, s’han marcat un objectiu: recaptar 10.000 euros. Els diners serviran per garantir la cohesió social i la igualtat d’oportunitats a través d’accions adreçades a infants i joves, adults i persones grans.

Entre d’altres, la Fundació La Vinya ofereix tallers de català i castellà per a adults que en fomenten la integració i la inserció laboral. L’entitat també realitza tallers per trencar la solitud i l’aïllament social de la gent gran, així com activitats de lleure per als joves i reforç educatiu per als infants, que inclou material escolar i berenar.


A més, el seu projecte de repartiment d’aliments, que arriba a un centenar de famílies, lliurarà lots especials de Nadal durant els dies de festes, que inclouran torrons i altres obsequis.

En aquestes dates, la Fundació també durà a terme una campanya de recollida de joguines noves.

Els donatius es poden fer a través del web de la campanya, per Bizum o per transferència bancària fins al 7 de gener.