Espiritualmente arriba La Farga. Entre el 19 i 20 d’octubre se celebraran més de 50 conferències i seran presents 55 expositors. Tot plegat en tres sales polivalents per reflexionar i participar en el Fòrum del Creixement Personal, les Teràpies i el Benestar. Eduard Punset farà la conferència “Los desafíos del futuro”.
Espiritualmente torna a La Farga. Dues intenses jornades amb un total de 53 conferències i 5 expositors. El saber i la felicitat reben el seu homenatge en un fòrum de creixement personal, benestar i teràpies.
La figura més destacada del saló serà Eduard Punset que pronunciarà la conferència més esperada: Los desafíos del futuro. Punset acaba de publicar el llibre El sueño de Alícia, seguint la seva línia de temes orientats a la felicitat, el benestar i el domini de la pròpia personalitat.
Altres autors destacats que hi seran presents a Espiritualmente seran Eduardo Sánchez, autor de Tu estàs en ratxa, el parapsicòleg Angel Gordon, que parlarà de Regresiones a vidas pasadas, o Antonio Bolinches, que tractarà de El arte de enamorar.
Els organitzadors han destacat la importància d’Espiritualmente, en els temps de crisi econòmica i de valors que pateix la nostra societat. En aquest saló es pretén reflexionar, posar en comú, cercar els llums més que les ombres per aconseguir la felicitat física i mental que tothom anhela.
El director del Saló, Dani González, ha dit que “Espiritualmente és una fira de creixement personal, benestar i teràpies. Un fòrum on tothom tindrà un espai per poder sentir-se millor”.
González ha volgut deixar clar que al saló, “no hi ha esoterisme, tarot, si no que estem centrats en aspectes clars. Incidim en allò que ens agrada i podem ajudar a molta gent amb les conferències i exposicions”.
Dani González ha parlat de “conferències de tot tipus amb temes com ara la espiritualitat, la sexologia, parelles, regressions i, fins i tot, vindrà un lama que ens parlarà del budisme”.
Espiritualmente estarà obert a La Farga, dissabte, 19 i diumenge, 20, de 10 a 21 hores. Les conferències i els expositors estaran repartits en tres sales polivalents i un auditori. Les principals temàtiques de la zona d’expositors és: creixement personal, teràpies alternatives, complements pel benestar o misteris de la ciència.
Espiritualmente també acull tallers, música amb Michele Averard i Néstor Kormblum amb L’encantament, càntics sagrats i curatius, a més d’una sintonia pròpia composada per Miquel Sala l León.