Algun cop us heu preguntat de què estan fets els caramels de ses majestats els Reis Mags d’Orient? Doncs a la Fàbrica de Caramels de Torre Barrina, al parc de la Marquesa de Collblanc, en saben tots els ingredients. Sucre, fruites variades, aigua i algun de més especial, és clar.
Els Hospis han trobat una antiga fàbrica de caramels abandonada i, amb ajuda del Xef i tot el seu equip de cuiners, s’afanyaran per tornar a moure els engranatges d’aquest indret tan especial. Això sí, demanen la col·laboració imprescindible de tots els assistents.
Després d’ajudar amb els passos necessaris per a la recepta més ben guardada, aquells que es quedin fins al final podran provar els caramels més cobdiciats del món, ni més ni menys que els mateixos que repartiran en Melcior, en Gaspar i en Baltasar des de les seves carrosses a la Cavalcada.
La Fàbrica de Caramels endolceix a qui la visiti del 27 al 30 de desembre i de l’1 al 4 de gener, de 18 a 21 hores.