La consellera d’Interior, Núria Parlon, ha visitat L’Hospitalet i s’ha reunit amb l’alcalde de la ciutat, David Quirós, per analitzar la situació del municipi en matèria de seguretat. Aquesta reunió és prèvia a la Junta de Seguretat Local que es convocarà en les pròximes setmanes.
Durant la visita, la consellera i l’alcalde han aprofitat per fer un cafè al Casino del Centre, on han parlat de la situació del municipi.



Segons el darrer Baròmetre d’Opinió, un 43,7% de la ciutadania considera que la inseguretat és el principal problema de L’Hospitalet. A més, la darrera Junta Local de Seguretat va posar sobre la taula que el 2023 els delictes havien augmentat un 8% respecte a l’any anterior.
Per tot això, l’Ajuntament fa temps que reclama a la Generalitat una major presència de Mossos d’Esquadra i de Policia Nacional a la ciutat. El passat mes d’agost es van incorporar a la comissaria dels Mossos de L’Hospitalet 25 agents en pràctiques.
Un dels principals objectius de la consellera Núria Parlon, que va assumir el càrrec també a l’agost, és aconseguir reduir la delinqüència i la percepció d’inseguretat.
La consellera ha aprofitat la visita per signar al Llibre d’honor de la ciutat, on ha agraït l’acollida a l’alcalde i als regidors, i on s’ha compromès a treballar conjuntament amb L’Hospitalet en matèria de seguretat i emergències.