Fa 6 mesos que la biblioteca xinesa va obrir les seves portes al carrer Aprestadora, al barri de Santa Eulàlia. Un espai que ofereix llibres de forma gratuïta de diferents temàtiques escrits en xinès. Ara ha rebut la visita de Hu Aimin, el cònsol general en funcions de la Xina a Barcelona, qui també ha donat llibres i revistes en xinès per complementar l’oferta que ofereixen als usuaris.
El dirigent xinès ha destacat que “aquesta petita biblioteca és un exemple, és una iniciativa que ajudarà a unir les cultures xinesa i catalana”. Es tracta de llibres relacionats amb la medicina, la gastronomia i la cal·ligrafia xinesa que han estat els més demandats pels usuaris durant aquests mesos
La biblioteca és una iniciativa personal de la Ma Xue Fong, una veïna de Santa Eulàlia que va arribar fa sis anys des de la Xina i ha agraït el suport del cònsol i el seu interès per aquest projecte. La seva propietària té previst la creació d’un espai pels amants de la cal·ligrafia xinesa i potenciar encara més la lectura i les tradicions del seu país.
La biblioteca xinesa de L’H obre de dimecres a dissabte de 16 a 19 h.