El Districte Cultural de L’Hospitalet ha incorporat una nova proposta: una col·laboració entre el grup d’artistes de la nau TonaLH i l’alumnat de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Serra i Abella.

Alumnes de Fotografia i Àudiovisual de l’Escola Serra i Abella van, gairebé, conviure durant la segona meitat del curs passat amb artistes de Tonal’H, que està emplaçada en una antiga fàbrica a cavall entre Santa Eulàlia i el Gornal. El resultat son 19 imatges de gran format, una per cada artista, col.locades a les finestres Tecla Sala, que mostren el treball o alguna faceta dels i les artistes.

L’exposició, que es titula ‘Espais del Districte Cultural L’Hospitalet’ vol donar a conèixer i donar projecció al talent artístic de la ciutat i també propiciar l’intercanvi d’experiències entre artistes.

L’alumnat de l’Escola Serra i Abella no només ha fet i sel·leccionat les fotos de l’exposició, sinó que també se n’ha fet càrrec del disseny de l’espai expositiu, a l’exterior de Tecla Sala, i també del web.

L’experiència ha estat reeixida i, amb tota seguretat, tindrà continuïtat enguany a l’edifici Freixas, segons explica Mireia Mascarell LLosa, tècnica del Districte Cultural.

L’exposició Espais DCL’H romandrà al pati de Tecla Sala fins al 8 de novembre.