El coordinador local de VOX, Francisco González ha aprofitat els últims moments de campanya electoral per demanar el vot per al seu partit i enganxar cartells a la ciutat.

“Volem tornar a exhortar a tots els veïns de L’Hospitalet que desitgin una Europa de fronteres segures, una Europa en la qual es defensi el nostre camp, la nostra indústria i la nostra ocupació” comentava González per intentar captar el vot de tots aquells veïns que encara no tenen clar quin partit votaran.

Fent referència al lema de la campanya del grup polític per al 9J ‘Nos van a oír‘, el polític de L’Hospitalet ha demanat el vot perquè la veu dels seus votants “s’escolti al Parlament Europea”.

D’altra banda, Francisco González ha demanat “que la gent no es quedi a casa pensant que el Parlament Europeu és una cosa llunyana o que no els afecta. Que sàpiguen que des de Brussel·les venen totes les grans directrius que regiran durant en els pròxims anys la política a Espanya”.

Respecte a les polítiques europees, des de VOX remarquen els problemes i les reclamacions dels empresaris rurals: “El camp més que protecció, necessita poder competir en condicions d’igualtat, no en desigualtat enfront d’altres potències estrangeres que no estan respectant les normes que s’exigeixen a Espanya”.

Sobre els resultats al municipi, González ha explicat que “Nosaltres estem en una línia d’ascens continuat en totes les eleccions. Un resultat entorn del 10% del vot per a nosaltres seria satisfactori”.

La campanya a L’Hospitalet finalitzarà al mercat de Bellvitge mentre que tindran la mirada posada en el míting final de divendres dia 8 de juny a Fuenlabrada amb Santiago Abascal.