El 14 de març es commemora el Dia Internacional de les Matemàtiques i el número Pi i per celebrar-ho l’alumnat de 6è de primària i de 1r d’ESO dels centres públics de la ciutat han participat en un joc de pistes que han fet de forma simultània en la Jornada Virtual Matemàtica. Televisió de L’Hospitalet ha acompanyat els alumnes de l’Escola La Marina. Aconseguiran superar el repte?

Concentració màxima entre els alumnes de l’Escola La Marina que han posat en pràctica tot el que han après a matemàtiques per poder resoldre els enigmes. L’objectiu, acabar el joc de pistes i trobar la resposta final que els permetrà recuperar l’objecte de l’escola que ha desaparegut. “Hi havia enigmes de tota mena, divisions, sumes, multiplicacions. Alguns eren més difícils i altres més fàcils”, han explicat els alumnes.

Els alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO de tota la ciutat han realitzat aquest joc de pistes de forma simultània per celebrar el Dia Internacional de les Matemàtiques i del número Pi i on han hagut de resoldre problemes que han dissenyat altres nois i noies del districte. Una manera divertida de posar en pràctica les matemàtiques.

“Estan aprenent matemàtiques, però s’estan divertint moltíssim i ho fan d’una forma vivencial. Enguany hem dit que tot ha d’estar ubicat, en aquest cas, a Bellvitge, i així els hi és molt proper”, ha explicat Ariadna Canals, Cap d’estudis de l’Escola La Marina

Finalment, els alumnes de l’Escola La Marina han superat el repte i han aconseguit recuperar l’objecte perdut i retornar-lo al seu espai.