El cuiner Ferran Adrià i l’alcaldessa de L’Hospitalet, Nuria Marín, han presentat la guia “L’Hospitalet tapa a tapa. Locals singulars per menjar i beure com cal”, una selecció de bars, restaurants i locals on fer una tapa, un dinar o una copa. Es distribuiran entre els visitants del Mobile World Congres. 

La guia ha estat elaborada per l’Ajuntament i el Gremi d’Hostaleria i alimentació de L’Hospitalet i el Baix Llobregat, amb la col•laboració de Ferran Adrià.

El cuiner ha destacat que “la gastronomia és important pel turisme perquè molta gent visita Catalunya i Barcelona per aquets motiu. Iniciatives com aquesta són molt importants. A L’Hospitalet, hem d’aprofitar el món de la tapa. El diàleg entre Andalusia i Catalunya que sempre ha tingut la ciutat. Les tapes són una manera d’entendre la vida, són la millor xarxa social”

L’alcaldessa de la ciutat, que s’ha referit a Adrià com a “militant de L’Hospitalet”, ha assegurat que “L’Hospitalet pot oferir establiments de molta qualitat. Aquesta guia serveix per ajudar al visitant i perquè molta gent aprofiti la fira del Mobile per gaudir d’un àpat o una tapa. És una gran oportunitat que no podem deixar passar”.

Marín ha explicat que “a més de tenir en compte un impacte positiu per la ciutat, ens permet donar a conèixer l’oferta hotelera, comercial i de restauració de qualitat”

“L’Hospitalet tapa a tapa. Locals singulars per menjar i beure com cal” inclou un recull de bars, restaurants i locals de la ciutat. No hi surten tots, es tracta d’una selecció dels establiments que tenen algun tret característic, que els fa singulars

El Mobile, una oportunitat per L’H

La ciutat vol aprofitar un esdeveniment com el Mobile World Congress per donar la benvinguda als 70.000 congressistes que es preveu visitin el certamen. John Hoffman, el conseller delegat del GSMA i organitzador del Mobile World Congress, ha destacat “la localització meravellosa de Fira Gran Via, que és ara casa nostra, amb grans hotels i establiments. Estem molt contents d’estar aquí i de l’ acollida de la gent de L’Hospitalet”. Hoffman ha destacat la utilitat de la guia pels visitants del congrés. S’han editat 11.000 exemplars que es distribuiran entre els clients i els hostes dels hotels de la ciutat.

Es col•locaran tanques publicitàries amb el lema “Welcome to L’H” i paral•lelament s’ha elaborat la campanya “Allò que és bo per a L’Hospitalet és bo per a tu”, que explica als ciutadans el impacte econòmic dels visitants del congrés. Es repartiran 15.000 plànols que inclouen els punts d’interès turístics de la ciutat.

L’Hospitalet acull cada any 26 fires i congressos dels quals 17 són d’àmbit internacional, amb un paper important en la dinamització econòmica del municipi.