El grup municipal d’Esquerra Republicana i Esquerra Unida ha recollit les crítiques d’usuaris de les Piscines Municipals per les deficiències en l’estat i el funcionament.
Han explicat que, més d’un any després de l’incendi que hi va haver l’abril passat, les obres de rehabilitació i reconstrucció de les instal·lacions no han acabat. Com a conseqüència, els vestidors femenins es troben en un barracó d’obra a l’exterior de l’equipament.
En aquest sentit, han denunciat que les usuàries han de recórrer aquest tram també a l’hivern: “Hem d’anar vestides i despullar-nos a les casetes que hi ha a dalt, que són d’obra, i és clar, a l’hivern fa fred”, ha lamentat Paquita Millán, usuària de les instal·lacions, qui afegeix que també és problemàtic de cara a les famílies amb nadons que assisteixen als cursets de natació.
Han volgut també fer ressò de problemes i comportaments incívics com el bany amb roba de carrer, robatoris dins el recinte i l’estat de l’aigua de les piscines. En Raúl Moreno, usuari abonat de les Piscines, ha explicat que l’aigua de la piscina de 50 metres “està bruta” i que, malgrat haver-se queixat a la direcció del centre, la situació encara no s’ha solucionat.
La coportaveu d’ERC+EUiA, Sílvia Casola, ha criticat també els horaris d’obertura dels equipaments municipals durant l’estiu: “Tanquen abans de les 19 hores durant els caps de setmana i, entre setmana, abans de les 20 hores”, ha lamentat.
En aquest sentit, ha denunciat la situació en roda de premsa i ha instat al Govern Municipal a prendre mesures: “És una de les poques piscines de bany lliure i exterior que hi ha a la nostra ciutat”, ha defensat.