ERC+EUiA denuncia la situació que pateix el veïnat dels carrers de Canigó i Terra Baixa al barri de Sant Josep. El portaveu del grup municipal Jaume Graells, en roda de premsa, ha assegurat que portaran al pròxim ple una moció en la que es posarà sobre la taula totes les queixes que han recollit dels veïns de la zona, que lamenten la inseguretat i insalubritat que pateixen.

Es queixen que les càmeres de seguretat que es van instal·lar ara fa set anys mai han funcionat, de la falta de manteniment a les zones verdes i al parc infantil, on s’han instal·lat persones sense llar, així com dels solars buits on s’acumula la brutícia. Graells assegura que “els veïns demanen solucions ja. Tenim un solar enorme buit, on s’han de fer construccions en el futur, que està ple de porqueria. Els veïns demanen que hi hagi una actuació i, per part de l’Ajuntament, no s’està fent res. No es netegen els carrers i les males herbes creixen per tot arreu.”

La zona està a tocar de les vies del tren i el veïnat també lamenta la falta de manteniment de les vies i la sensació d’inseguretat que tenen en travessar el pas soterrat on, tot i estar prohibit, creuen patinets i fins i tot motos. Agustí Cruz, veí del carrer de Terra Baixa, explica que el pont per creuar la via “és una autopista pels patinets, i a més aprofiten per furtar i deixen tirats a terra a persones grans.”

Els veïns denuncien que les càmeres de seguretat no han funcionat des que es van instal·lar

Esquerra Republicana Esquerra Unida i Alternativa portarà les queixes al pròxim ple del mes d’abril, a través d’una moció. El veïnat assegura que les ha traslladat als diferents grups polítics i demanen que es posin d’acord per trobar una solució als seus problemes.