Des d’ahir dilluns i fins al proper dijous es celebra al camp municipal del Centre la Copa Talentón Solidari. Una competició organitzada per l’Atlètic Club Hospitalense amb un vessant solidari molt marcat. Hi participen equips alevins de categoria masculina i femenina. 

Després de la bona rebuda que va tenir l’any passat, l’Atlètic Club Hospitalense ha volgut repetir l’experiència. Es tracta d’un torneig aleví que es celebra per recaptar fons destinats a la lluita contra la malaltia de l’ELA, i que va néixer arran del cas de l’Anty García.

Al mateix temps, també es dedica la Copa Talentón per recollir aliments i joguines en col•laboració amb l’Associació Solidària Marroquí A.S. Ma.C.

La Copa compta amb equips de gran nivell, com ara: l’Escola Brafa, on entrena el propi Anty García, Prat, Espanyol, Barça, Cornellà, CE L’Hospitalet i el propi Atlètic Club Hospitalense.

Les finals femenina i masculina tindran lloc el proper dijous 22 de desembre a partir de les 5 de la tarda al camp municipal del Centre.