Les festes majors dels diferents barris de la ciutat s’acomiaden amb el torn de Ciutat Comtal, que ofereix una programació diversa i inclusiva plena d’activitats per a tots els públics.

Des del passat divendres 19 i fins al dimecres 24 de setembre, festivitat de la Mercè, els jardins de Cosme Toda i la plaça de Sant Jordi són l’escenari de concerts, balls, gegants i espectacles, com el que posarà el floró final a les festes a càrrec de l’Associació de Diables Kabra de L’H.

Des de la Comissió de Festes destaquen el fort sentiment de veïnatge que els uneix i es mostren orgullosos de la rebuda que tenen les seves activitats, per als veïns i veïnes de sempre, per als que van marxar i per als que hi acaben d’arribar.

Montse i Encarna, vocals de l’Associació de Veïns i Veïnes Blocs Ciutat Comtal, han assegurat que “hi ha molta gent que s’està integrant al barri i s’anima a participar en les diferents activitats que organitzem a les festes. Enguany gent nouvinguda ens ha demanat poder participar en el sopar de germanor que organitzem a les festes, i que és una de les activitats més destacades. El que intentem és això: integrar a la gent nouvinguda amb el veïnat de sempre”.

Aquest any, la diada infantil de diumenge al matí, un dels plats forts de la programació, ha tornat a quedar amenaçada per la pluja. Però a diferència de l’edició anterior, el temps ha donat treva fins al migdia i els més petits l’han pogut gaudir sense problema.