El Centre Cultural Santa Eulàlia i el seu entorn són avui un paradís per als petits de la ciutat de la mà de les tortugues. Les Festes de Primavera programen des de fa tres edicions El Jardí de les Tortugues, amb música, ball, manualitats, animació, instal·lacions interactives i molt més per als infants de totes les edats.

Enguany, a més de les activitats a l’interior del centre i a la plaça de Maria Miret, la jornada s’ha obert als carrers del barri de Santa Eulàlia amb un espectacle itinerant.

Una altra dada important, segons explica la Carme Ortega, directora del Centre Cultural Santa Eulàlia, és “la participació d’entitats del barri que s’hi han sumat, com el Col·lectiu de Pintura de Santa Eulàlia, la Comissió de Feses o els Monkey Fingers”.

Les famílies que hi han assistit s’han mostrat satisfetes de poder passar un dia amb els infants. Moltes repeteixen de l’any passat i altres l’han descobert al llegir el programa de les Festes de Primavera.

El Jardí de les Tortugues és ja un clàssic d’aquestes festes.