AEBALL, l’Associació d’Empresaris de L’Hospitalet i el Baix Llobregat, va promoure una trobada empresarial, en el marc del Fòrum Empresarial, amb Jordi Hereu, ministre d’Indústria i Turisme, presidida per Santiago Ballesté, president d’AEBALL i David Quirós, alcalde de L’Hospitalet.
L’objectiu va ser compartir les línies estratègiques del seu Ministeri i la seva visió sobre els reptes de la nova política industrial.
El ministre d’Indústria, Jordi Hereu, va comentar que gràcies al BioClúster, el territori comptarà amb una gran indústria farmacèutica: “i si a més es fa una gran transformació urbana, al servei de la cohesió social i del desenvolupament econòmic tindrem indústria, de la que genera llocs de treball de qualitat i valor afegit”.
A més, Hereu, ha explicat que el nou escenari geopolític captarà l’activitat industrial de nous sectors. I això serà possible gràcies a la transformació digital i energètica, que a la vegada, haurà de ser una oportunitat per modernitzar l’economia.
També, segons els ministre, s’ha de reforçar la connexió entre la formació professional, les universitats, els centres tecnològics i el teixit productiu per donar resposta a les necessitats reals de talent de les empreses.