El Sandá CB L’Hospitalet ha caigut contra l’SD Espanyol Bàsquet Cornellà per 81-66 La derrota elimina els hospitalencs de la Lliga Catalana de 3a FEB en l’eliminatòria de quarts de final.

En un partit en el qual a l’Hospi li ha pessat el poc encert exterior (1/17 en triples). Malgrat tot, durant la primera meitat el conjunt d’Òscar Navarro estava dins el partit i només l’efectivitat perica (8 triples en els primers 20 minuts) ha fet que no s’arribés al descans amb un resultat encara millor pels hospitalencs.

Al tercer període els locals han fet un pas endavant i han aconseguit la primera gran renda del partit, 63-52. L’Hospi ha intentat tornar a entrar en el duel però ha estat impossible. Al final, 81-66 per als blanc-i-blaus, que d’aquesta manera accedeixen a la Final a 4 de la Lliga Catalana de 3a FEB.

L’eliminació del Sandá CB L’Hospitalet fa que ara el conjunt d’Òscar Navarro se centri exclusivament en l’inici de temporada, previst pel pròxim cap de setmana. Els hospitalencs debutaran a la pista del Samà de Vilanova, dissabte 3 d’octubre a les 19:45h.