El Sandá CB L’Hospitalet jugarà dissabte l’últim partit de la fase regular amb un objectiu molt clar: assegurar-se el factor pista en la primera eliminatòria d’ascens a Segona Federació. Els riberencs visiten la pista del BOET Mataró amb l’obligació de guanyar per assegurar el factor pista de cara a l’inici del play-off.

Tot i que el conjunt del Maresme ja no es juga res després d’haver perdut la categoria fa setmanes, des del vestidor de l’Hospi no es refien. El precedent de la primera volta és ben present, en un partit en què el BOET va posar les coses molt difícils i va vendre cara la seva derrota.

El Sandá CB L’Hospitalet admet que les dues setmanes sense competició abans de disputar la primera eliminatòria poden ser claus per recuperar sensacions i ajustar detalls. De fet, el cos tècnic fa setmanes que analitza els possibles rivals de la primera ronda, que sortiran entre el CB Vic i el CB Navàs.

La primera eliminatòria d’ascens es disputarà el cap de setmana del 9 i 10 de maig. En cas de superar-la, l’Hospi s’enfrontaria en una segona ronda al perdedor del duel entre el CB Prat i el primer classificat del grup C-A, que només poden ser CB Tarragona o CB Mollerussa.