No anem massa lluny, avancem’, aquest és el lema del manifest del 8 de març, Dia Internacional de la Dona i que el PSC portarà al Ple amb una moció que també subscriuen ERC+EUiA, L’H En Comú Podem i el PP.

El manifest que enguany porta per títol ‘Fem visible allò que és invisible’ recull que “els col·lectius, entitats, grups i xarxes de dones de la ciutat alcem la veu juntes no per demanar privilegis, sinó per defensar drets” i afegeix que “voler la igualtat no és victimisme i que exigir respecte no és anar massa llum”.  

En aquest sentit, el portaveu del grup municipal del PSC Jesús Husillos ha afegit que la igualtat “hauria de ser una cosa normalitzada i establerta, però que malauradament encara estem reivindicant la igualtat”.

La moció també fa un record a Maria Pau Trayner i Mercè Olivares, dues dones referents en el moviment feminista de la ciutat. “Han sigut i seran, amb el llegat que deixen, referents i inspiradores per a altres dones i homes de la ciutat”, ha afegit Husillos.