Divendres, els Mossos d’Esquadra presentaven un nou operatiu policial intensiu, el Bastió. Mentre es feia l’anunci, els cossos de seguretat es distribuïen per la ciutat per posar-lo en pràctica. La primera acció Batió-Kanpai, que lluita sobretot contra la delinqüència reincident, va acabar amb 9 detinguts.

Aquests és el resum de les accions portades a terme:

  • 9 detinguts
  • 161 persones identificades
  • 7 denúncies per drogues i 2 de trànsit
  • 10 patinets intervinguts
  • 3 establiments inspeccionats

A la nit es va continuar amb el pla Kanpai a L’Hospitalet amb un detingut més, que tenia un requeriment judicial.