Divendres, els Mossos d’Esquadra presentaven un nou operatiu policial intensiu, el Bastió. Mentre es feia l’anunci, els cossos de seguretat es distribuïen per la ciutat per posar-lo en pràctica. La primera acció Batió-Kanpai, que lluita sobretot contra la delinqüència reincident, va acabar amb 9 detinguts.
Aquests és el resum de les accions portades a terme:
- 9 detinguts
- 161 persones identificades
- 7 denúncies per drogues i 2 de trànsit
- 10 patinets intervinguts
- 3 establiments inspeccionats
A la nit es va continuar amb el pla Kanpai a L’Hospitalet amb un detingut més, que tenia un requeriment judicial.
Etiquetes