El Partit Popular de L’Hospitalet li ha recriminat a l’alcalde David Quirós haver renunciat als ajuts del Pla de Barris de la Generalitat per centrar-se en el Pla del Samontà, el qual qualifiquen “d’inconcret”.

La portaveu del PP Sonia Esplugas, en una atenció als mitjans a la plaça Blocs Florida, ha afirmat que s’han assabentat de què el govern municipal ha renunciat a una ajuda de 25 milions d’euros, quan el pla de Samontà i el pla de barris no són “incompatibles”.

“Demanem a l’alcalde Quirós que no renunciï a aquestes ajudes. Li demanem transparència i que informi als grups municipals de quin és el pla de Samontà, a més de defensar els interessos dels ciutadans i ciutadanes de L’Hospitalet perquè el pla de barris i el de Samontà no són incompatibles”, ha assegurat.

Des del Partit Popular, també consideren que no han rebut les suficients explicacions sobre la transformació del Samontà, la setmana en què David Quirós anunciava a l’Smart City Expo el pressupost del projecte de regeneració urbana de La Florida, Les Planes, Pubilla Cases, Collblanc i la Torrassa: 350 milions d’euros en 10 anys.