Enguany el tradicional Mercat de vell s’ha celebrat el mateix Dia Mundial contra l’Alzheimer. A les paradetes s’han pogut trobar des de vinils, discos i llibres fins a roba, calçat o elements decoratius per a la llar. Són donacions que s’han posat a la venda perquè l’Associació de Familiars de malalts d’Alzheimer de L’Hospitalet pugui recaptar fons per les activitats que organitza.



Els voluntaris han portat el pes d’aquest mercat de vell que ha estat pendent de la pluja. Des de l’entitat hospitalenca, fan una crida perquè més gent se sumi a la causa per un relleu generacional. “A vegades ens trobem una mica justets” afirma la presidenta de l’Associació de Familiars de malalts d’Alzheimer, la Maria Pilar Alarma. “De moment, estem fent l’esforç i ens en sortim. Però ja veure’m” explica la presidenta.
Més activitats pels dies vinents
Tot i això, l’entitat no s’atura i continua l’activitat: el dimecres 23 de setembre organitzen una jornada de tallers d’estimulació cognitiva oberta a la ciutadania, el dijous 25 de setembre fan un bingo musical. Com a novetat, per l’onze d’octubre volen que tot el veïnat s’apropi a la seu del carrer Vigo amb una botifarrada. “Volem fer una botifarrada oberta a tothom” afegeix Maria Pilar Alarma.
El concert “Significatiu” arriba a la quarta edició
I abans, d’aquest acte, serà el torn de la música. Arriba una nova edició del Concert Significatiu. Serà el 4 d’octubre a les set de la tarda a l’Auditori Barradas. Els grups Ran, ran, ran, Invisible Harvey i la cantautora Raquel Lúa seran els grups que hi participaran en aquest concert que dedicarà tot el que recaptin a l’Associació de Familiars de malalts d’Alzheimer de L’Hospitalet.