En el marc de les activitats estiuenques de la ciutat, el Festival d’arts de carrer Per Amor a L’Hart ha donat el tret de sortida a la 22a edició plena de propostes de circ, música i dansa.
El tret de sortida ha estat aquest dijous amb “Le Dernie Concert” de la companyia francesa I.Si. També han actuat Hotel Iocandi amb “Conhort” una proposta de circ, música, equilibris i surrealisme que reflexiona sobre el consol i les relacions humanes.






Fins dissabte 4 de juliol companyies tant d’aquí com estrangeres passaran pel festival, que des d’una mirada femenina, esdevé un aparador de propostes d’arts de carrer on els espectacles dialoguen també amb l’espai. “Són espectacles que dialoguen també amb la societat perquè busquem que tinguin contingut, que ens facin pensar i ens facin sentir”, han explicat Marina Miguel i Lara Renar, directores del festival.
El festival ha pres el centre de L’Hospitalet amb espais escènics com són els Jardins de Can Sumarro, la Plaça de Lluís Companys, la Rambla de la Marina, i consolidant noves localitzacions com els Jardins Pablo Picasso.
A més, el festival repeteix la iniciativa Germinarts on tres companyies de dansa i circ exposen les seves noves idees que encara es troben en procés de creació.
Programació:
Divendres, 3 de juliol
Interior d’illa Pablo Picasso
19 h GERMINARTS: PECES EN PROCÉS DE CREACIÓ
Diferents companyies: Ratafria circ, Maria Arronis i Gregorio Torchia.
Plaça Lluís Companys
20:30 h ALLEO del Colectivo Glovo
21 h TENET de la Cia. Eunoia Kolectiva
22 h Barrio Adentro
Dissabte, 4 de juliol
Plaça Lluís Companys
19 h ATTRACTIO de la Companyia guanyadora de l’Estrena’t Dansa
19:20 h SECURITAS SERVICE de la Cia Trasla2
20:10 h MANIFESTO de la Cia Àngel Duran
20:50 h EH?! de la Cia Flying Pikmis
22 h Balkumbia