El Can Pi i l’Acadèmia L’Hospitalet es veuran les cares en la primera semifinal del Torneig Ciutat L’Hospitalet que es disputarà aquest dissabte a les set de la tarda a l’Estadi Municipal. El Can Pi es va classificar, dimarts, després de superar en el triangular a la Unificación Bellvitge, per cinc gols a zero, i empatar a un gol davant l‘Hospitalense.
En el darrer partit i decisiu del triangular, el Can Pi va fer el gol de l’empat contra l’Hospitalense en temps de descompte. En el primer partit del grup B, l’Hospitalense es va imposar per un gol a quatre a la Unificación Bellvitge.
Dimecres es coneixerà el següent semifinalista del Torneig que sortirà entre la UD Gornal, l’Atlètico Marina i La Florida. En la ronda de dilluns l’equip que es va classificar per a la semifinal va ser l’Acadèmia (FAF L’Hospitalet)
Els horaris dels partits d’avui dimecres són els següents:
GRUP C
Dimecres 30 d’agost
19h
UD Gornal
Atlético Marina
20h
La Florida CF
Perdedor 1r partit
21h
La Florida CF
Guanyador 1r partit
Tots els partits de la fase classificatòria tindran una durada de 45 minuts, tret de les semifinals de dissabte i de les finals de diumenge que seran de 90 minuts. L’entrada per a tots els partits del Torneig serà gratuïta.