El Dia Mundial del Teatre, és una data especial que ens recorda la importància del teatre com a forma d’art i la seva influència positiva en el desenvolupament d’infants, joves i adults.
Plàudite Teatre ha volgut commemorar el 27 de març, aquesta efemèride amb una trobada intergeneracional i la representació de l’obra “Maestra”, de la companyia Anita Maravillas. Un espectacle per a tots els públics que convida a reflexionar sobre el poder de l’educació i la importància de la llibertat.

Eugènia Delgado, directora de Plàudite Tatre, ha explicat que “el teatre no només és una font d’entreteniment sinó també té un impacte profund en el benestar emocional de les persones. El teatre és l’art social, és l’art més unit a les persones”.
El teatre com espai de trobada i d’intercanvi intergeneracional
La celebració del dia Mundial del Teatre vol reivindicar el teatre com un espai de trobada i d’intercanvi entre diferents generacions.
Laura Vidal, professora de Plàudite Teatre, ha assenyalat que “en moments com l’actual on tot està digitalitzat i els joves utilitzen i necessiten les xarxes socials, celebrar el teatre com un espai de trobada i d’intercanvi amb uns ritmes diferents és important”.

Plàudite Teatre desenvolupa nombrosos projectes teatrals amb la participació de persones de totes les edats i procedències, amb l’objectiu de promoure al teatre com a eina de transformació social.