El Barcelona Sporting Club té aquest cap de setmana una gran final que pot fer-li tocar el cel. La tornada de la final del play-off contra el Club Esportiu Congrés és la gran oportunitat del conjunt dirigit per Néstor Londoño d’aconseguir l’ascens a tercera catalana. L’equip, de només quatre anys d’història, mai ha viscut l’ascens, de manera que el repte és majúscul.

L’anada es va disputar el passat diumenge al camp municipal de Pubilla Cases. El Barcelona Sporting Club va perdre per 1-2 davant el CE Congrés en un partit que podria haver guanyat qualsevol dels dos equips.

Un gran paper en la temporada regular ha permès que aquest equip pugui disputar la gran final. En cinquena posició i amb 60 punts, el Barcelona Sporting Club va aconseguir arribar a aquesta última fase gràcies a un final de temporada espectacular en què l’equip només va perdre dos dels últims vint partits. Una ratxa pràcticament immillorable, plena de victòries i golejades, que es va traduir en una quinta posició més que merescuda.

Durant tot l’any, el Barcelona Sporting Club ha destacat, sobretot, per la creació d’un bloc força competitiu amb una idea de joc clara: defensa ferma, transicions ràpides i atacs agressius amb una especial rellevància de les bandes. El projecte de Néstor Londoño ha estat un gran èxit, independentment del resultat del partit de tornada. Veurem si aquesta gran temporada culmina amb un ascens que portaria l’equip a Tercera Catalana per primera vegada en la seva curta història.