La petita esperança de guanyar que tenia L’Hospitalet Bellsport no s’ha traduït en victòria final. El FC Barcelona ha marcat el ritme des del principi i ha acabat superant el conjunt de Borja Burgos per 0-7.
Un duel decidit des dels minuts inicials. Els blaugranes no han volgut deixar res a l’atzar i al minut 5 s’avançaven amb gol d’Erick. El 0-1 ha fet mal a un L’Hospitalet Bellsport que en poc temps ha vist com el Barça deixava el duel pràcticament sentenciat i marxava al descans amb 0-6. Martel, Adolfo Fernández, Matheus i Erick, que n’ha marcat tres, han estat els protagonistes de la golejada de la primera part.
A la segona part, amb el partit molt coll avall pel Barça, el ritme ha caigut. L’Hospitalet Bellsport ha estat valent i, fins i tot, durant molts minuts ha jugat amb atac de cinc però els de Borja Burgos no han trobat el premi del gol. El Barça, en canvi, sí que ha tornat a marcar, novament amb Adolfo Fernández com a autor.
El 0-7 final no esborra la gran Copa Catalunya realitzada per L’Hospitalet Bellsport, capaç de plantar-se en aquesta fase final. Ara, l’equip de Borja Burgos se centrarà en la lliga, competició en la qual sembla que per fi ha trobat la regularitat que li havia faltat fins ara. Les darreres quatre victòries seguides situen el conjunt hospitalenc en la lluita per entrar al play-off d’ascens.