El 66% dels ciutadans se senten molt o bastant satisfets de viure al municipi. En contra, un 23% ho fa poc o gens. Tot i així, el 51% considera que en el darrer any el seu municipi ha empitjorat. Així ho indiquen els resultats de la segona edició del DIBAròmetre 2.0, que inclou les enquestes sobre la percepció ciutadana del municipi, els serveis i l’administració de 83 municipis de la província de Barcelona.
Pel que fa als problemes més greus, la llista l’encapçala la seguretat ciutadana amb un 41%. El segueixen l’incivisme (11%), la neteja (11%), problemes associats a la immigració (6%) i el creixement de la ciutat (5%).
En l’àmbit de la gestió de l’Ajuntament, el 69% el puntua entre el 5 i el 8. El 21% el suspèn. De fet, la nota mitjana de la gestió és d’un 5,7. Divisió d’opinions en el foment de la participació ciutadana, el 48% considera que es fomenta poc o gens i el 42% molt o bastant.
En referència a la transparència de l’Ajuntament, el 56% considera que ho és poc o gens. I en el compromís amb el canvi climàtic, el 45% considera que és poc o gens mentre que el 42% creu que ho és molt o bastant.
Els tres serveis més ben valorats són el transport públic (7,6), enllumenat (6,9) i recollida d’escombraries i reciclatge (6,6). Els menys valorats són l’accés a l’habitatge (3,2), la seguretat ciutadana (4,4) i l’aparcament (4,5).
Podeu consultar tots els resultats en aquest enllaç.