A poc a poc, les competicions van arribant al seu final. És el cas de tres categories de futbol territorial amb presència d’equips de la ciutat: la 1a, 3a i 4a Catalana masculines.
En el cas de la 1a Catalana, la UD Gornal s’ho juga tot. Per salvar-se, l’equip de Raúl de Amo necessita guanyar el Santfeliuenc, esperar la derrota de l’AE Prat “B” i que El Catllar no sumi els tres punts. Una carambola complicada, sobretot perquè els rivals per evitar el descens tenen enfrontaments contra equips ja descendits.
A la 3a Catalana masculina, grup 9, La Florida “B” està salvat i el Can Buxeres “B” ha descendit. En el grup 11, Albirrojota i Can Buxeres “A” no tenen res en joc mentre que La Florida “A” i el Can Pi juguen diumenge amb alguna opció de descens. Ara bé, un empat entre els equips hospitalens significaria la salvació dels dos.
El grup 20 de 4a Catalana també disputarà l’última jornada. Qui més té en joc és l’Hospitalense, que juga a casa contra la Salle Bonanova. Una victòria dels de Jordi Martínez Hervás significaria el campionat i l’ascens. Però una derrota podria acabar amb els del Centre com a tercers i fora de les eliminatòries per promocionar de categoria. El beneficiat, en aquest cas, podria ser un altre equip hospitalenc, el Collblanc-Torrassa, que seria el conjunt que intentaria ascendir de categoria a través del play-off.
D’altra banda, tres categories seguiren unes setmanes més en joc. Es tracta de la 1a i 2 Catalana femenines i la 2a Catalana masculina.