Agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la comissaria dels Mossos d’Esquadra han detingut, el 3 de febrer, un home de 41 anys com a presumpte autor de sis robatoris amb força a l’interior de diferents domicilis de la ciutat. L’arrestat acumulava 32 antecedents policials, 26 dels quals per delictes similars als robatoris en habitatges.

La detenció es va produir després que una víctima alertés la policia en trobar-se un home robant dins del seu domicili. En veure’s sorprès, el lladre va fugir saltant per la finestra per on havia accedit, situada a uns quatre metres d’alçada. El detingut va perdre una sabata durant la fugida, que va quedar a l’interior del pis.

La descripció facilitada per la víctima, juntament amb el fet que l’home anava descalç d’un peu, va permetre a les patrulles localitzar-lo ràpidament per la zona. Quan els agents el van detenir, va ser arrestat per un delicte de robatori amb força, i van recuperar els objectes sostrets. Durant l’escorcoll, també van trobar joies procedents d’un altre robatori comès aquell mateix dia en un domicili molt proper.

Ordre de detenció

En el moment de la detenció, els Mossos van comprovar que l’home comptava amb una ordre de recerca i detenció en vigor, emesa per la Unitat d’Investigació de L’Hospitalet, relacionada amb quatre robatoris amb força comesos entre l’octubre de 2025 i el gener de 2026 al mateix municipi.

Segons la investigació policial, el detingut actuava sempre amb el mateix ‘modus operandi’: accedia als habitatges escalant i aprofitant finestres obertes. En un dels robatoris anteriors també havia estat sorprès per la víctima i havia fugit saltant per la finestra. L’home ha passat a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de l’Hospitalet de Llobregat.