La tarda del passat dimarts 31 de març, un home va ser detingut al carrer Vinaròs del barri de Pubilla Cases com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de document públic.
Prèviament, una patrulla de la Guàrdia Urbana de L’Hospitalet havia identificat els ocupants d’un vehicle, tres homes i una dona, entre els quals es trobava el detingut.
En comprovar la documentació del conductor, els agents van localitzar cinc documents identificatius argentins i xilens, presumptament falsificats: permís de conduir, permís internacional de conducció, document d’identitat i passaport.
La Guàrdia Urbana també va intervenir diversos objectes, penjolls i monedes que “podrien estar relacionats amb algun fet il·lícit penal comès fora de Catalunya” entre les pertinences de la resta dels ocupants.


La policia ha comunicat que tot el material ha quedat intervingut per esclarir-ne la procedència i origen i que el vehicle va ser retirat per la grua municipal i traslladat al dipòsit, ja que cap de les persones que estava a l’interior disposava de permís de conduir en vigor.