La Guàrdia Urbana informa que el passat diumenge va detenir un home acusat de robatori amb força a l’interior de l’Escola Sant Josep-el Pi. L’individu va ser trobat dins del centre amagat entre cadires.

L’avís el van fer la matinada del passat diumenge els veïns de l’entorn d’aquesta zona de Sant Josep, després que saltés l’alarma del centre. Les primeres patrulles van inspeccionar completament l’interior de l’edifici però en un primer moment no van trobar cap persona.

Poc després la policia va rebre un segon avís d’alarma. Aquesta vegada es va desplegar un dispositiu amb patrulles de districte i la Unitat Especial d’Intervenció (UEI). Durant la nova inspecció es van detectar diverses dependències remogudes, taquilles obertes, una finestra trencada i una motxilla amb eines presumptament utilitzades per cometre el robatori.

Finalment, els agents van localitzar un home amagat entre unes cadires a l’interior del centre escolar i van procedir a la seva detenció acusat de robatori amb força.

La rapidesa en la resposta als avisos i la perseverança dels agents van permetre frustrar aquest robatori i detenir el presumpte autor.