Ja es coneixen els grups de la 5a edició del Torneig Ciutat de L’Hospitalet, que es disputarà del 25 al 31 d’agost a l’Estadi Municipal de Futbol. La competició organitzada pel CE L’Hospitalet, i d’entrada gratuita, compta amb la participació de tots els clubs de la ciutat en categoria amateur masculina i femenina.

Els 13 equips de la categoria masculina està dividida en quatre grups. A la femenina s’han sortejat dues semifinals:

Grups masculins

  • Grup A: FAF L’Hospitalet, FC Can Buxeres, La Florida CF
  • Grup B: UD Unificación Bellvitge, Esportiu Can Pi, Barcelona Sporting Club
  • Grup C: CE L’Hospitalet, AC Hospitalense, CEE Collblanc Torrassa, At. Marina
  • Grup D: UD Gornal, C. Albirrojita, FE L’Hospitalet At.

Semifinals femenines

  • 1a Semifinal: FE L’Hospitalet At. – UD Gornal
  • 2a Semifinal: CE L’Hospitalet – C. Albirrojita

La festa del futbol hospitalenc

El president del CE L’Hospitalet, Antoni Garcia, ha celebrat la trobada: “Valoren positivament que treballem conjuntament i fem aquest torneig. És un esdeveniment important per L’Hospitalet, i més enllà dels resultats i qui guanyi, és que reforcem els llaços entre clubs, aficions i jugadors. És un torneig important que posa en valor la feina que estem fent tots els clubs de la ciutat per tal d’enfortir el futbol local“, destaca.

En aquest sentit, Garcia destaca que volen que “sigui una festa del futbol local de L’Hospitalet i que els clubs treballin conjuntament no només els dies del torneig, sinó que trobem sinergies i col·laboracions per seguir enfortint el futbol a la ciutat”.

Els organitzadors també han anunciat que reforçaran la seguretat als vestidors després que l’any passat un robatori obligués a suspendre el torneig.