Diumenge 9 de novembre, el Club Muntanyenc L’Hospitalet organitza una nova edició de la Caminada Popular per muntanya, Memorial Josep Gil i Joan Giménez, una cita tradicional que convida a tothom a gaudir d’una jornada de natura, esport i convivència.

Enguany, el recorregut compta amb prop de 12 quilòmetres per la serralada de Collserola, que conclourà al Parc de Can Cluset, a L’Hospitalet. La jornada començarà a l’avinguda Álvarez de Castro a les 8.00 h, quan es lliuraran els dorsals. A la mitja hora, sortiran els autocars cap al punt d’inici de la caminada.

La ruta, de dificultat moderada, està pensada per a persones de totes les edats i nivells, i no té caràcter competitiu. Els participants podran caminar al seu ritme, tot i que l’arribada es tancarà a les 13.30 h. El recorregut, degudament senyalitzat, inclourà tres punts de control i seguretat, i travessarà indrets emblemàtics com el Turó de la Coscollera, el Mirador de la Beca, el Parc de Cervantes o el Parc de les Planes.

Turó de Collserola

Respecte per la natura

L’organització recorda la importància de respectar l’entorn, no llençar deixalles, evitar sorolls innecessaris, no fumar i seguir sempre les indicacions dels voluntaris. Els menors hauran d’anar acompanyats dels seus pares, tutors o monitors responsables.

A més, l’organització recomana portar calçat adequat, aigua i recipient propi per reduir residus, així com roba d’abric o impermeable en cas de pluja. En cas d’abandonament, cal avisar a qualsevol punt de control o al grup escombra.

Inscripcions obertes fins al 4 de novembre

Les inscripcions es poden fer fins al 4 de novembre (o fins a exhaurir les 150 places disponibles) a través de https://www.inscripcions.cat/caminadacollserola2025

També es poden fer de manera presencial al Club Muntanyenc L’Hospitalet (carrer Reforma, 5), els dimarts i dijous de 18.30 a 20.30 h.

Els preus per aconseguir la teva plaça són 19 euros per a no socis i no federats, 17 euros per a socis i federats, i 12 euros per a socis federats. El preu inclou autocar d’anada, assegurança d’accident, esmorzar, aigua, mapa orientatiu, suport de l’organització i un record.