El CE L’Hospitalet ja té nou entrenador per a la temporada 2025/2026. Serà Cristian Gómez, exjugador del club i que durant les dues darreres temporades ha exercit de segon tècnic de la UE Sant Andreu.

Una incorporació que arriba després que l’Hospi anunciés, ara fa uns dies, que Jaume Delgado no seguiria com a principal entrenador. Gómez, a través de les seves xarxes socials, ha assegurat que agafa el càrrec amb “orgull i responsabilitat” i que arriba a l’Hospi amb la “màxima ambició per tornar el club a on mereix”.

Com a jugador, Cristian Gómez va estar onze temporades a l’Hospi, amb 257 partits oficials, 12 gols, dos ascensos a 2a Divisió B i un títol de Copa Catalunya. Ara, arriba a la seva “casa” amb un rol molt diferent però amb ganes de repetir els èxits que ja va assolir sobre el terreny de joc.

De moment, Gómez ja sap que comptarà amb els jugadors renovats: Aliaga, Marimón, Rubi, Vitalie i Joel Lasso. A aquests cinc jugadors se’ls ha d’unir alguna renovació més i el gran gruix de la futura plantilla, que seran principalment incorporacions.