Del 5 al 13 de setembre 2026 Bellvitge viurà els dies més moguts de l’any amb la Festa Major del barri que enguany reuneix música, cultura popular, esport i oci. La Comissió de Festes de Bellvitge ja ha donat a conèixer algunes de les més de 100 activitats per a totes les edats i tots els gustos.
Consulta el programa de la Festa Major de Bellvitge
Dissabte, 5 de setembre
- 18:30 h – Cercavila i Tabalada: Recorregut pels carrers del barri amb colles de batucada i cultura popular.
- 19:00 h – Presentació de la 46a Festa Major i el 36è Estand Socio-Cultural: Inauguració i Mostra d’Entitats a l’Estand José A. Montoya, amb el pregó a càrrec de l’escultor Ferran Soriano.
- 21:00 h – 43a Nit Infernal: Sortida del c. de l’Ermita de Bellvitge i arribada a l’aparcament del c. de Portugal
- 21:30 h – Nit de Rock i Metal: Concerts amb grups locals a l’Estand Sociocultural.
- 23:00 h – Ball popular: Actuació d’orquestra a la plaça del Mercat.
Diumenge, 6 de setembre
- 09:00 h – 18a Bicicletada Popular: Sortida des del Poliesportiu Municipal de Bellvitge Sergio Manzano
- 09:30 h – Memorial Sergio Manzano: Torneig esportiu d’homenatge al Poliesportiu Municipal.
- 13:00 h – Gran Arrossada Popular: Dinar de convivència per a veïns i entitats.
- 18:00 h – Trobada Gegantera: Cercavila amb gegants i grallers d’arreu de Catalunya.
- 21:00 h – Premis De Reconeixement L’Horgull i Actuació Musical: Plaça del Mercat
- 21:00 h – Bellvitge Electro Fest: Estand Socio-Cultural José A. Montoya
Consulta el programa de la Festa Major de Bellvitge
Dilluns, 7 de setembre
- 19:00 h – Musical de jotes aragoneses: Organitzat pel Centro Aragonés de L’Hospitalet a l’Estand Socio-Cultural José A. Montoya.
- 21:00 h – Súper Bingo Popular: Organitzat a la plaça del Mercat amb la col·laboració del Mercat Municipal 2 i comerços locals.
Dimarts, 8 de setembre
- 19:00 h – Ofrena floral de les entitats i comiat dels jesuïtes: Ermita de Bellvitge
- 20:00 h – Representació teatral: A càrrec de companyies locals al Centre Cultural Bellvitge-Gornal.
- 21:00 h – Cinema a la Fresca: Abuela tremenda.
Consulta el programa de la Festa Major de Bellvitge
Dimecres, 9 de setembre
- 18:00 h – Acte d’homenatge a “Antonio Mayo Gutiérrez”: Organitzat pel Memorial Democrático Trabajadores de SEAT a la Sala d’Exposicions del Centre Cultural Bellvitge-Gornal.
- 20:30 h – Bellvitge Live Music: Espai on joves artistes emergents mostraran el seu talent a l’Estand Socio-Cultural José A. Montoya.
- 21:00 h – Nit de Cantautors: Dani Flaco & Javi Jareño: Concert a la plaça del Mercat.
Dijous, 10 de setembre
- Tota la tarda – 14a Fira Comercial i Artesanal de Bellvitge: Al passeig de Bellvitge.
- 19:00 h – Cercavila amb motiu dels 22 anys de la “Xiringuitada”: Sortida des de la plaça del Merca2/Aldi i arribada a la plaça del Mercat.
- 20:30 h – L’Hokura Music Festival: Organitzat pel Servei de Joventut a la plaça del Mercat (joves, diversitat i festa).
- 22:00 h – Nit de Punk-Rock: Concerts a l’Estand Socio-Cultural José A. Montoya
Consulta el programa de la Festa Major de Bellvitge
Divendres, 11 de setembre
- 09:00 h – 36a Cursa Ciclista de Bellvitge (Campionat de Catalunya): Organitzada per l’Associació Ciclista Bellvitge al circuit urbà de l’Avinguda d’Amèrica – polígon Pedrosa
- 12:00 h – Festa Holi: 4a Festa dels Colors a Bellvitge: A la plaça del Merca2/Aldi.
- 19:30 h – Concert de la coral de la Unión Extremeña de L’Hospitalet: Organitzat per la Unión Extremeña de L’Hospitalet a l’Estand Socio-Cultural José A. Montoya
- 20:30 h – Habaneres amb degustació de rom cremat: A càrrec del grup Montjuïc a la plaça del Mercat
- 22:00 h – Nit de concerts de Rock: A l’Estand Socio-Cultural José A. Montoya.
Dissabte, 12 de setembre
- 12:30 h – Acte de reconeixement a les dones del barri – Homenatge a Mari Pau Sola: Organitzat pel Grup de Dones Amalvígia a la sala d’actes del Centre Cultural.
- 18:30 h – Ballada de sardanes i exhibició de colles uniformades: Ballada en memòria d’Emili Guifre amb la cobla Els Lluïsos, organitzada pel Grup Sardanista Tot Bellvitge a la plaça del Mercat.
- 19:00 h – “Drag-Tallas”: Batalla entre les “drag queen” guanyadores de la Gala Drags de L’Hospitalet i Drags de Tarragona, organitzada per l’Associació Cultural Gayles a l’Estand Socio-Cultural José A. Montoya.
- 21:30 h – 36a Nit Jove: Organitzada per la Colla de Diables i Tabalers de Bellvitge al Parc Metropolità de Bellvitge, amb DJ Salsero-Manes (21:30 h), Mèrrit (23:00 h) i Atlántica Mambo (01:00 h).
- 22:00 h – Concerts diversos: Hungry Wolf, The Zeimers i Bestia Parda a l’Estand Socio-Cultural José A. Montoya.
Consulta el programa de la Festa Major de Bellvitge
Diumenge, 13 de setembre
- 09:30 h – Cursa Solidària Pau Pérez: Al Parc Metropolità de Bellvitge.
- 11:00 h – 24a Trobada de Puntaires: Rambla de la Marina.
- 11:00 h – Danses tradicionals del món: Organitzades pel Foro de las Culturas a la plaça del Mercat.
- 18:00 h – Festival Vamos “P’Andalucía”: Organitzat pel Centro Cultural Andaluz Blas Infante, Centro Cultural Recreativo Andaluz Alhambra i Colectivo de Baile del Aula de Cultura a la plaça del Mercat.
- 18:45 h – Cloenda del 26è Festival de Teatre Amateur: A la sala d’actes del Centre Cultural Bellvitge-Gornal.
- 19:30 h – Concert: Combos de Pop-Rock de l’EMMCA: Organitzat per l’Escola Municipal de Música – Centre de les Arts de L’Hospitalet a l’Estand Socio-Cultural José A. Montoya.
- 22:00 h – Cloenda de la Festa Major i espectacle de focs d’artifici: Al Parc Metropolità de Bellvitge.
Etiquetes