La Festa Major del Centre escalfa motors. La celebració tindrà lloc entre el 17 i el 24 de juny, però ja s’han obert les inscripcions per a algunes de les seves activitats participatives.

Una de les cites que atrau més públic és el Cercabirres que tindrà lloc el 21 de juny. Divendres, 6 de juny a les 14 hores es posen a la venda el tiquets que donen opció a una cervesa en cadascun dels punts en que s’atura la xaranga que encapçala el cercavila. En total seran 5 cerveses per 14 euros. Els tiquets per al Cercabirres es poden aconseguir en aquest enllaç.

Baixada de carretons

“Torna la III baixada de carretons Áltima amb més pendent que mai”. Així anuncia l’organització de la Festa Major del Centre una altra de les activitats per les que calen inscripcions: la baixada de carretons que tindrà lloc diumenge 22 de juny a partir de les 19 hores al carrer Joan N. Garcia Nieto. Per participar-hi en la baixada de carros cal inscriure’s en aquest formulari

Els carretons han de ser de construcció pròpia sense motor ni pedals. Han de tenir com a mínim tres rodes, frens i direcció segura. Les rodes han de ser massisses.

Enguany hi haurà premis per a la persona més ràpida, per a la més original i per a la baixada més espectacular.

La Farandul’ha

També cal inscripció per participar a la Farandul’ha, la nit en què tothom que vulgui pot punxar música a l’escenari de la plaça de l’Ajuntament. La festa serà el pròxim 21 de juny a partir de les 22.30 hores.

La inscripció s’ha de fer en aquest formulari fins el 8 de juny a les 15 hores.

Consulta el programa íntegre de la Festa Major del Centre.