El futbol femení hospitalenc segueix avançant a la Copa Catalunya. CE L’Hospitalet i La Florida CF han aconseguit el pas a la tercera ronda després de superar el Llavaneres i el Solsona, respectivament.

El CE L’Hospitalet va aconseguir la classificació amb una victòria solvent davant el Llavaneres. Les riberenques van encarrilar el partit ben aviat, amb un gol d’Ivi Jane Johnson al minut 3. Al 19’, Aitana Batalla va ampliar l’avantatge per situar el 0-2, un marcador que ja no es va moure fins al final.

Per la seva banda, el La Florida CF va haver de patir més per aconseguir el bitllet per a la següent ronda. El conjunt hospitalenc va empatar 2-2 davant el Solsona en un partit en què Sandra Paola Luzardo va ser la gran protagonista, amb un doblet marcat en només quatre minuts, al 12 i al 16. Amb l’empat a dos al final del partit, l’eliminatòria es va haver de decidir des del punt de penal. La Florida va ser més efectiva en la tanda i es va imposar per 4-2, certificant així la seva classificació.

Amb el sorteig ja realitzat, CE L’Hospitalet i La Florida CF ja saben qui serà el seu pròxim rival. L’Hospi de Christian Gutiérrez jugarà contra la FUE Cornellà mentre que la ‘Flori’ de Txema Hueta es veurà les cares contra el CE Seagull. Els dos equips hospitalencs jugaran a casa, amb data encara per confirmar.