Quatre jornades contemplen ara mateix la 2a Catalana masculina de futbol i, de moment, els dos equips de la ciutat, FAF L’Hospitalet i Unificación Bellvitge, estan fent els deures. Especialment la Fundació, que sobre el camp ha sumat quatre victòries tot i que per alineació indeguda el seu primer partit va acabar amb derrota.
En qualsevol cas, les sensacions i el joc són positius tot i que hi ha diferents opinions sobre els objectius. Més prudència al cos tècnic i més ambició a la plantilla. L’entrenador de la FAF L’Hospitalet, Jordi Palasí, argumenta que la fita és “aconseguir la salvació. Quan aconseguim els 40 punts, ja mirarem fins on arribem”. En canvi, Álex Tomico, jugador de la FAF, explica que “hem mantingut el grup i la idea de joc, i ara estem veient els fruits d’aquests dos anys. Hem signat un bon inici i hem de seguir així”.
La Unificación Bellvitge, per la seva banda, va iniciar la temporada amb dues victòries i un empat abans de la derrota del passat dissabte. Un partit que va frenar la bona ratxa tot i que tampoc preocupa en excés. L’equip, segurament, va merèixer més. El seu entrenador, David Oliveros, creu que “el començament és bo. En aquestes primeres jornades teníem un calendari molt dur i complicat. Crec que hem aconseguit bons resultats. Som moderadament optimistes”.
Aquest cap de setmana els dos equips disputaran una nova jornada a la 2a Catalana masculina. La FAF L’Hospitalet tornarà a jugar a casa, ara contra l’Escola Esportiva Guineueta, mentre que la Uni visitarà el camp del Marianao Poblet.