L’Ana Tuda és un artista de la ciutat que va començar en el disseny d’interiors i l’arquitectura efímera. Va posar en marxa un negoci dedicat al disseny de marca de restaurants i bars, i actualment ha trobat en la il·lustració digital una via d’expressió.
Ana Tuda va començar amb el disseny d’interiors i ara ha explicat al programa Taquilla Inversa que intenta “aplicar en la il·lustració la branca més artística. Em deixo portar pels colors, les formes i les expressions utilitzant diferents capes. L’art per a mi és una forma d’expressió, de curació, d’evadir-me de la realitat”.
Tuda també s’ha dedicat a l’escultura feta amb paper maché. “Vaig començar a experimentar amb cartró pedra i acrílic per crear escultures expressives”.
Ana Tuda té ara l’estudi al barri de Collblanc però durant un temps va compartir espai artístic a la nau TonaLH “on estava en contacte amb d’altres artistes i on ens influenciaven. Això ho trobo a faltar”.

